#hatay medias

Terk etmedi sevdan ben..
#ahmetarif 🌎
Tarihi Demirköprü
#hatay #antakya#demirkopru #objektifimden #turkey_reward #fotografkatibi  #turkey_reward #şifrem27 #kendikadrajım #yaşam  #ig_fotografdiyari  #naturelovers #art #canon  #d6000 #kesş1721 #mugececekilis1.

Terk etmedi sevdan beni, Aç kaldım, susuz kaldım, Hayın, karanlıktı gece, Can garip, can suskun, Can paramparça… Ve ellerim kelepçede, Tütünsüz, uykusuz kaldım, Terk etmedi sevdan ben.. #ahmetarif 🌎 Tarihi Demirköprü #hatay #antakya #demirkopru #objektifimden #turkey_reward #fotografkatibi #turkey_reward #şifrem27 #kendikadraj ım #ya şam #ig_fotografdiyari #naturelovers #art #canon #d6000 #kes ş1721 #mugececekilis1 ...

İnce merserize elbiselerin en güzellerinden incecik merserize elbisemiz isterseniz bikini mayo üzerindede kullanabilirsiniz 👌🏼standart bedendir#2019#summer#trend#kushimatosokağı#mersin#marina#forum#adana#tarsus#hatay#iskenderun#kaş#kalkan#antalya#alanya#bodrum#çeşme#alaçatı#istanbul#izmir#bursa#ankara#.

İnce merserize elbiselerin en güzellerinden incecik merserize elbisemiz isterseniz bikini mayo üzerindede kullanabilirsiniz 👌🏼standart bedendir#2019 #summer #trend #kushimatosoka ğı#mersin #marina #forum #adana #tarsus #hatay #iskenderun #ka ş#kalkan #antalya #alanya #bodrum #çeşme#ala çatı#istanbul #izmir #bursa #ankara # ...

Her şey unutuluyor.

Bir gün batımı, bir gün doğumu, hayat dediğin.

Bugün nefes, yarın toprak. GÜNAYDIN 👋😃
#İskenderun #erzin #dörtyol #payas #denizciler #bekbele #sarıseki #sarımazı #arsuz #karaağaç #belen #kırıkhan #defne #yayladağı  #samandağ #kumlu #hassa #reyhanlı #gözcüler #altınözü #keşfet #manzara #antakya #hatay.

Her şey unutuluyor. Bir gün batımı, bir gün doğumu, hayat dediğin. Bugün nefes, yarın toprak. GÜNAYDIN 👋😃 . #İskenderun #erzin #d örtyol #payas #denizciler #bekbele #sar ıseki #sar ımazı #arsuz #karaa ğaç #belen #k ırıkhan #defne #yaylada ğı #samanda ğ #kumlu #hassa #reyhanl ı #g özcüler #alt ınözü #ke şfet #manzara #antakya #hatay ...

İş dolayısıyla 2 gün Ankara’dayım. Ankaradan Selam Olsun 👋
#ankara #hotel #konaklama #iş #seyahat #tatil #gezi #ankarada #hotelw #vivaldipark #vivaldi #bursa #eskisehir #izmirprovince #anıtkabir #hatay #türkiye #turkey #istanbulprovince #gezi #gezifotograflari #tur.

İş dolayısıyla 2 gün Ankara’dayım. Ankaradan Selam Olsun 👋 #ankara #hotel #konaklama #i ş #seyahat #tatil #gezi #ankarada #hotelw #vivaldipark #vivaldi #bursa #eskisehir #izmirprovince #an ıtkabir #hatay #t ürkiye #turkey #istanbulprovince #gezi #gezifotograflari #tur ...

Tencere tavadan sıkılanlara gelsin bu güzel havlum😉👍🏻
🌿🌸🌴🌺
#crossstitch #stitch #cross_stitch #goblenaşkı #emekkardeşliği #10marifet #pinterest #instagram #rize #hatay #divriği #cokmarifetli #etaminaşkı #düğünhazırlığı #damatbohcasi #ceyiztelaşı #mutluyumçünkü #benimkadrajim #mutfakgram.

Tencere tavadan sıkılanlara gelsin bu güzel havlum😉👍🏻 🌿🌸🌴🌺 . . . . . . . . . . . . . . . . . #crossstitch #stitch #cross_stitch #goblena şkı #emekkarde şliği #10marifet #pinterest #instagram #rize #hatay #divri ği #cokmarifetli #etamina şkı #d üğünhazırlığı #damatbohcasi #ceyiztela şı #mutluyum çünkü #benimkadrajim #mutfakgram ...

Nokta bile olsa yorum yaparmısınız😉
👉@terapi_sozler👈
↪İnstagramın en güzel  sözleri  burada↩
↕️
Arkadaşlarınızı etiketliyerek bize destek olabilirsiniz.🙏
↕️
↕️ #ankara#Galatasaray#osmaniye#Adana#follow#tbt#islahiye#gününfotosu#anıyakala#şanlıurfa#mizah#beşiktaş#turkey#istanbul#butik#fenerbahçe#nizip#şanlıurfa#birecik#çukur#kilis#gaziantep#karikatür#hatay
#şair
#adana
#sevgi
#tbt.

Nokta bile olsa yorum yaparmısınız😉 👉@terapi_sozler 👈 👉@terapi_sozler 👈 ↪İnstagramın en güzel  sözleri  burada↩ ↕️ ↕️ Arkadaşlarınızı etiketliyerek bize destek olabilirsiniz.🙏 ↕️ ↕️ ↕️ #ankara #Galatasaray #osmaniye #Adana #follow #tbt #islahiye #g ününfotosu#an ıyakala#şanlıurfa#mizah #be şiktaş#turkey #istanbul #butik #fenerbah çe#nizip #şanlıurfa#birecik #çukur#kilis #gaziantep #karikat ür#hatay #şair #şems #kitap #a şk #ankara #izmir #adana #sevgi #tbt ...

Most Recent

MALZEMELER
12 adet büyük sulu limon
3 su bardağı şeker
8 su bardağı su
YAPILIŞI
Öncelikle 6 adet limonu kabuğuyla doğruyoruz. Büyük bir tepsiye ekliyoruz. 6 adet limonun suyunu sıkıyoruz ve tepsiye ekliyoruz. 3 su bardağı şekeri tepsiye ekliyoruz. Bu karışımı 15 dakika çok iyi bir şekilde yoğuruyoruz. Yoğurma işlemi bittikten sonra 8 su bardağı su ekliyoruz ve 5 dakika kadar daha yoğuruyoruz. Bu karışımı kabuk ve çekirdeklerinden ayırmak için. Süzgeçten geçiriyoruz. Dondurmanın suyu hazır. Bu suyu dondurma yapacağımız kapaklı bir kaba alıyoruz. Buzdolabına ekliyoruz. Ortalama 3-4 saat buzlanma olana kadar buzluk kısmında bekletiyoruz. Limon karışımının sıcaklığı ve kabın derinliğine göre bu süre değişebilir sizin ara ara kontrol etmeniz gerekiyor. Buzlanma olduktan sonra blendırdan geçiriyoruz. Tekrar buzluğa atıyoruz. 3-4 saat sağ bekletiyoruz. Kıvamlı bir buzlanma olması gerekiyor. Tekrar buzluktan çıkarıp blendırdan geçiriyoruz. Son kez 2 saat buzluğa atıp iyice kıvama gelmesini bekliyoruz. 2 saat sonra çıkarıp tüketebilirsiniz. Herkese afiyet olsun. #hatay #limondondurma #dondurma #icecream.

EVDE LİMON DONDRUMA... Hatay’ın meşhur dondurması. Olmaz demeyin. Çok ama çok güzel oldu. Dışarda yapılanlardan bin kat daha güzel... İzlemeden yapmayın. MALZEMELER 12 adet büyük sulu limon 3 su bardağı şeker 8 su bardağı su YAPILIŞI Öncelikle 6 adet limonu kabuğuyla doğruyoruz. Büyük bir tepsiye ekliyoruz. 6 adet limonun suyunu sıkıyoruz ve tepsiye ekliyoruz. 3 su bardağı şekeri tepsiye ekliyoruz. Bu karışımı 15 dakika çok iyi bir şekilde yoğuruyoruz. Yoğurma işlemi bittikten sonra 8 su bardağı su ekliyoruz ve 5 dakika kadar daha yoğuruyoruz. Bu karışımı kabuk ve çekirdeklerinden ayırmak için. Süzgeçten geçiriyoruz. Dondurmanın suyu hazır. Bu suyu dondurma yapacağımız kapaklı bir kaba alıyoruz. Buzdolabına ekliyoruz. Ortalama 3-4 saat buzlanma olana kadar buzluk kısmında bekletiyoruz. Limon karışımının sıcaklığı ve kabın derinliğine göre bu süre değişebilir sizin ara ara kontrol etmeniz gerekiyor. Buzlanma olduktan sonra blendırdan geçiriyoruz. Tekrar buzluğa atıyoruz. 3-4 saat sağ bekletiyoruz. Kıvamlı bir buzlanma olması gerekiyor. Tekrar buzluktan çıkarıp blendırdan geçiriyoruz. Son kez 2 saat buzluğa atıp iyice kıvama gelmesini bekliyoruz. 2 saat sonra çıkarıp tüketebilirsiniz. Herkese afiyet olsun. #hatay #limondondurma #dondurma #icecream ...

Selam Ballar bol yorum bol yorum djdjdjjdh 👅❣ destek olun bol bol yorum yapın
Keşfetten gelenler dm !
#tumblr #tumblr 👽#tumblrgril #tumblrpost#tumblrquotes #tumblrboy #istanbul #ankara #izmir#antalya #hatay #boy #reynmen #mizah #tbt #gt#enesbatur #ceza #hiphop #ezhel #taksim #musi#musically #musical #tiktok #komedi #comedy#musicallyturkiye #videoshow #ezhel.

Selam Ballar bol yorum bol yorum djdjdjjdh 👅❣ destek olun bol bol yorum yapın Keşfetten gelenler dm ! - - - #tumblr  #tumblr  👽#tumblrgril  #tumblrpost #tumblrquotes  #tumblrboy  #istanbul  #ankara  #izmir #antalya  #hatay  #boy  #reynmen  #mizah  #tbt  #gt #enesbatur  #ceza  #hiphop  #ezhel  #taksim  #musi #musically  #musical  #tiktok  #komedi  #comedy #musicallyturkiye  #videoshow  #ezhel ...

Yorum ve beğeni ile destek olabilirsiniz 🤗Değişen Saç Modasına ilham olan @istanbulsacmodelleri ve @erkeksacmodasi sayfalarının "HATAY Temsilcisi @kuaforcumakaraahmetli ”Yorum beğeni ve kaydet ile destek olmayı unutmayın🙏🙏👇 💺DEĞİŞİM KAFADA BAŞLAR..! "saçın iyi değilse o günün iyi geçme ihtimali sıfırdır" #wahl #kasho #hairdesign #hairstylist #haircut #barbershop #barbershopconnect #barberlife #barberlife #hairstyle #haircut #hairfashion #matsuzaki #hatay #antakya #haircolour #iskenderun ✂️💺💈 "KİŞİYE ÖZEL KESİM" 💺✂️✂️" ☎️ 05352094454 lütfen 1-2 gün önceden arayınız. @berberlerdunyasi @istanbulsacmodelleri @erkeksacmodelleri @menhaircuts @bestofbarbers @barbershopconnect @mens_hairstyle @menshair 2.0 @barbershairworld @ukmasterbarbers @ukmasterbarbers @worldhairmodels @guyshair @yerlierkeksacmodelleri @barber.clips @menwearguide @ukmasterbarbers @guyshair @menshairs @menshair.it @litbarbers @hair.styles. 2017 @worldbarbersvideos @barber.video @barbersofturkey @hairmanstyles @coiffure_jocker ...